وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز
وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز

دانلود به صورت پارت بندی شده کتاب تاسیسات الکتریکی نوشته رضا عفت نژاد

دانلود به صورت پارت بندی شده کتاب تاسیسات الکتریکی نوشته رضا عفت نژاد

پارت اول( تا صفحه 53 کتاب)

پارت دوم (تا صفحه 157 کتاب)

پارت سوم تا صفحه (241)

پارت چهارم(فصل 8)

باتشکر از محمد جان عزیز که فصل 8 رو در اختیار ما قرار دادند.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:41

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.این 2تا پارت ک قرار دادین کل کتابه؟اگه نه بقیشو از کجا گیر بیارم چون کتابش نیست مثل اینکه

نه دوست عزیز به زودی بقیه اش در اختیارتون قرار خواهد گرفت

ایمان دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:22

سلام اگه کتاب رو در دسترس دارید بقیه کتاب هم بذارید من کتاب رو اصلا پیدا نکردم

مهرداد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:17

اگه امکانش هست زودتر فقط.ممنونم

مهرداد جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:54

دوست عزیز من نتونستم کتابشو پیدا کنم لطفا زودتر قرار بدین خیلیا لازم دارن.ممنونم

دوست عزیز بنابه مشکلاتی که پیش اومد نتوانستم به زودی مطلب رو قرار دهم

کیوان چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:28

سلام و خسته نباشید
من سه پارت رو دانلود کردم واقعا دستتون درد نکنه منتها اگه میشه فصل 8 هم قرار بدین چون هرچی گشتم کتابو پیدا نکردم! سه روز دیگه هم امتحانشه
با تشکر

اصل کتاب در دستم نیست اما فردا شاید با کیفیت نامطلوب اما سعی میکنم حتما در اختیارتون قرار بدم

مهدی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:07

با سلام
ایشون برای تالیف این کتاب زحمت زیادی کشیدند
واقعا درست نیست که کتاب رو به صورت غیر مجاز دانلود کنید

این کتاب در تبریز تیراژ نداشت درسته حرف شما ولی متاسفانه فقط همین جلد رو پیدا کردم اونم به صورت پاره که خودم صحافیش کردم تا در اختیار دانشجویان عزیز pnu tab قرار بگیره

مهدی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:40

سلام ایا این کل کتابه؟

تا فصل هشتم هستش

جواد دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:30

سلام چرا حجم فایل های کتا انقد بالاست

سلام
چون اسکن شده و بعضا عکس گرفته شده که وضوح کتاب مشخص باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد