وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز
وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز

جزوه آموزش نرم افزار MATLAB

این جزوه توسط استاد بابازاده برای آزمایشگاه کنترل خطی ارائه شده و شامل 8 آزمایش می باشد,که محتوای این جزوه راهنمای استفاده از نرم افزارMATLAB برای این انجام این آزمایش هاست

برای دانلود جزوه اینجا کلیک کنید



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:42

دستت درد نکنه مهندس باعث زحمتت شدم ممنون

خواهش میکنم

گوپاس سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:19 http://goopas.com/

گوپاس، مبتکر بازار خرید و فروش فایل در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال ۹۱ به عنوان اولین و بزرگترین مرجع خرید و فروش فایل آغاز کرده است.
اعتقاد گوپاس بر این اصل استوار است که در عصر دیجیتال امروزی، دارایی های افراد به اقلام فیزیکی محدود نمی شود و هر فردی می تواند با داده ها و فایل های کامپیوتری خود سهم به سزایی در تبادلات مالی و درآمدزایی برای خود داشته باشد.
همه ی کاربران اینترنت در گوشه و کنار هارد کامپیوتر خود فایل های بسیار ارزشمندی را ذخیره کرده اند که غالب آنها در گذر زمان از خاطره ی فرد فراموش می شود. گوپاس این امکان را به شما می دهد تا با یادآوری ارزش تک تک فایل های و محصولات الکترونیکی خود، بتوانید وارد بازار خرید و فروش اینترنتی شده و به سادگی و نامحدود درآمد کسب کنید.
فایل های شما می تواند مجموعه تصاویر، کتابهای الکترونیکی، پروژه های دانشجویی و … باشد که در گوپاس با تمام کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته شده و برای فروش نامحدود معرفی می گردند.
سایت گوپاس این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ هزینه ای و با کمترین زمان ممکن، محصولات خود را به طور رایگان آپلود کرده و به فروش برسانید. هدف گوپاس، بسترسازی کسب درآمد برای تمامی کاربران اینترنت به ویژه جوانان عزیز کشور می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد