وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز
وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز

رکورد درس خواندن!!

امروز رکورد درس خوندنو شکستم..۵ ساعت

شامل:

1ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم

1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم

1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم

۲ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو در یابم

یعنی همچین آدمِ درس خونی هستم من!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
atres جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

خیلی آدم خلاقییم ما ب خدا وظریف
کی میاد ظرافت گلای قالی رو کشف کنه خب پس ما کاشف هم هستیم
ببین این مورچه از دردودلای ما بیچاره پا به فرار میذاره
خب اون 2 ساعتیو هم که برا جلد کتاب وقت میذاریماا و مفهوم گیری میکنیم انیشتن و دیگرون تو چند سال انجام میدن
همون ما خعلی باهوشو درسخون هستیم
خخخخخ
مرسی گلم بابت مطلب ( مطلب دیگه!!!!!) عالیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد