وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز
وبلاگ دانشجویان برق

وبلاگ دانشجویان برق

دانشگاه پیام نور تبریز

اس ام اس سرکاریییییییییی!

سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش.... سعی کن درکم کنی .... من مبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده!!!

شترها چهار دستن:

1. شترهایی که در خواب پنبه دانه می بینن

2. شترهایی که با بارشون گم می شن

3. شترهایی که در خونه ها می خوابن

4. شترهایی که اس ام اس می خونن

___________________________________

یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟

بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

____________________________________

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است

و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

_________________________________

*************

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

**************

سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

**************

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...

**************

خوش حالم که خوابی عزیزم

 

 

چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

**************

 به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به

 

زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری

 

**************

 

ببین الان ساعت 12شبه. 1 ساعته دیگه قراره که منگولا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها ، خواب نمونی یه وقت!!!

**************

هه هه هه گول خوردی من اس ام اس نبیدم وجدان مبایلت بیدم فقط وخاستم منو از جیبت در ویاری تا کمی هوا وخورم جیگر.

*************

این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی !!!

*************



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد